#reklám #szponzorálttartalom #hirdetés
Hányszor láttad már ezeket a hashtageket egy-egy népszerű poszt alatt? Ha te sem akarsz kimaradni az egyik legtrendibb marketingmegoldásból, ami a legnagyobb márkáknak már évek óta jól bevált technikaként hozza a bevételt, itt az idő beszállni! Segítünk!

Influencermarketing

Az influencermarketing abból az alaptételből fakad, hogy a személyes ajánlásnál nincs erősebb marketingeszköz. A közösségi média lehetővé teszi számunkra, hogy akár a hírességeket – influencereket – is közeli ismerőseinknek érezzük, akik megosztják velünk mindennapjaikat. Ebben a helyzetben sokszor észrevétlenül is hatással van ránk, hogy milyen márkákat látunk a környezetükben, mi az, amiben ők megbíznak – mintha csak egy barátunktól kérdeznénk meg, hogy ő mit ajánlana.

Ahhoz, hogy az üzenet valóban személyes és egyedi legyen, olyan influencert kell választanunk, akinek a profiljába hitelesen beilleszthető az adott márka. Ehhez nemcsak a véleményvezéreket kell ismerni, hanem a közönségüket és a stílusukat is.

Ebben nyújtunk szakértő segítséget – hogy minden üzenet elérje a célját.

Mi tervezzük a kampányokat

Sass Dani

kreatív igazgató

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták.

Sass Dani

kreatív igazgató

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták.

A Coke Ugró1etem ötlete – mely a testmozgás fontosságát hangsúlyozza - 2014-ben Social Media Best Practice elismerésben részesült. A szintén mozgásra buzdító Pulse kezdeményezést pedig bronz pengével jutalmazták a speciális BTL megoldások kategóriájában. Sass Dani mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. A Konyhafőnök döntős helyezését követően tervszerűen építette közösségi platformjait és mindvégig meghatározó képviselője maradt a gasztronómiai életnek. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére, melyben Hajós Andrással közösen a sütemények birodalmába kalauzolják a nézőket. Sass Dani 2017 óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Kapcsolat

Tovább olvasom

Arany Gábor

operatív igazgató, mentor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing.

Arany Gábor

operatív igazgató, mentor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing.

Arany Gábor újságíróként kezdte kommunikációs pályafutását, dolgozott események sajtófelelőseként, majd az ügynökség munkatársaként számtalan márka kampányát tervezte és gondozta - a „Ne sárgulj be” Hepatitis kampánnyal pedig a Betegedukációs Projektek versenyében második helyezést szereztek. Szívügye a fiatalok felkarolása, menedzselése, mentorálasa. Keressétek Gábort, ha stratégiai vagy médiatartalmi együttműködésben gondolkodtok. Vagy, ha a mentorprogramról beszélgetnétek egy jó kávé mellett.

Kapcsolat

Tovább olvasom

Pontos célzás, nagy elérés
a véleményvezérek erejével.

Influencer ügynökség

Az influencer üzletággal ‒ influencer ügynökségként ‒ új szemléletű influencer mentorprogramot indítottunk, melynek alapja a hitelesség – a márka felé éppúgy, mint az influencerek követői, rajongói irányában.

Csapatunkat olyan, számunkra kedves influencerek alkotják, akik a saját közegükben népszerűek, elismertek és nem futószalagon gyártják a tartalmakat. Hiszünk abban, hogy a mennyiség soha nem lehet méltó ellenfele a minőségnek.

Hiszünk benne, hogy influencereink:

  • Hitelesek a közönségük szemében
  • Aktív rajongókkal rendelkeznek
  • Leghatékonyabbak a fiatalok bevonásában és mozgósításában
  • Youtube ≠ TV, bármikor bármit meg lehet nézni, és így a reklám is elfogadottabb

Amiben segítünk:

  • Influencerek közül azt ajánljuk, aki a márkához, iparághoz illeszkedik, véleményvezérként arról hitelesen tud kommunikálni.
  • Segítjük a márka és az influencer együttműködését.
  • Kidolgozzuk az együttműködés alapjait és kereteit.
  • Folyamatosan monitorozzuk az együttműködést és annak eredményét.
  • Nem csak influencert ajánlunk, full service ügynökségként kreatív kampányt is tervezünk, teljeskörű megoldást kínálva.
Népszerűsítsd velünk a márkád!
Ajánlatot kérek
❤️ 😁 👍 😜 😁 😁 👍 ❤️

Szponzorált tartalmak

#reklám
#hirdetés
#szponzorálttartalom