Az influencer marketing viszonylag új fogalom a köztudatban, azonban mára a kampánytervezés megkerülhetetlen részévé vált.
Egyedi hangon szólít meg, szűkebb célcsoportra céloz, és mindezt költséghatékonyan teszi.
Pontos célzás, nagy elérés a véleményvezérek erejével.
Örülünk, hogy itt vagy!
Nincs lehetetlen!
Lépj be a csapatunkba!
Regisztrálok
Népszerűsítsd velünk a márkád!
Ajánlatot kérek

Velünk könnyebb

1.
Mesélj a márkádról!
2.
Ismertesd a célcsoportodat!
3.
Határozz meg tervezett elérést!
4.
Jövünk a válaszokkal!

Szolgáltatásaink

influencer-marketing
Influencer marketing
campaign-planning
Kampánytervezés
image-movie
Image film készítés
ads
Google Ads és Social hirdetések
stats
Mérhető statisztikák
custom-campaign
Egyedi kampány

Ez pörög a neten

Norbi fogyásra épülő közösségi médiát tervez

Mert elege lett a Facebookból. Mint mondja, a Facebook átverte az egész világot, és nem függ többé Zuckerberg kedvétől, ellenben teljes mértékben zuckerfrei lesz.
Tovább olvasom

Referenciák

Hódi Pamela

A Planeta Junior felkérésére kampányt készítettünk a Miraculous mese és játékok népszerűsítésére. Olyan édesanyákat kerestünk, akinek gyermeke követi és szereti ezeket az epizódokat, így esett a választás Hódi Pamelára.

Csizmadia Gabi

Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, a Signal IDuna Biztosítóval való együttműködésünk során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Csizmadia Gabi.

Wolf Eszter

A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg, akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez. A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt, így került kiválasztásra Wolf Eszter.

Kulcsár Edina

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári kampány során olyan nagyvárosi, divatos nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Kulcsár Edinára

Ábel Anita

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Ábel Anitára.

Vasvári Vivien

A Planeta Junior felkérésére kampányt készítettünk a Miraculous mese és játékok népszerűsítésére. Olyan édesanyákat kerestünk, akinek gyermeke követi és szereti ezeket az epizódokat, így esett a választás Vasvári Vivienre.

Kabát Peti

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Kabát Peti lett.

Iszak Eszti

Az Árkád Bevásárlóközpont felkérésére kampányt készítettünk az Autósmozi népszerűsítésére. Ebből a célból a filmrajongó modellt és műsorvezetőt, Iszak Esztit kértük fel.

Szabó Zsófi

Az Our Story egy teljesen személyre szabható könyv, amelyben elmondhatod szeretteidnek, hogy mitől különlegesek számodra. Olyan influencert kerestünk, aki szívesen meglepne egy számára fontos személyt ezzel az egyedi ajándékkal. Így esett a választás Szabó Zsófira, aki férjének kedveskedett.

❤️ 😁 👍 😜 😁 😁 👍 ❤️

Szponzorált tartalmak

#reklám
#hirdetés
#szponzorálttartalom