mesélünk
Arany Gábor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing. Arany Gábor újságíróként kezdte kommunikációs pályafutását, dolgozott események sajtófelelőseként, majd az ügynökség munkatársaként számtalan márka kampányát tervezte és gondozta - a „Ne sárgulj be” Hepatitis kampánnyal pedig a Betegedukációs Projektek versenyében második helyezést szereztek. Szívügye a fiatalok felkarolása, menedzselése, mentorálasa.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

Tudni kell nemet mondani címmel közölt cikket az Armadillo influencer programjáról a Kreatív magazin. Az interjúban többek között arra keresték a választ, hogy "az influencer marketing szent grál e", vagy hogy "lehet egyáltalán ma még úgy használni az influencereket, hogy ne legyen kiüresedett tucatmegoldás"?

Februárban indította el influencerek.hu néven influencer-divízióját és mentorprogramját az Armadillo a Konyhafőnök című műsor egyik döntőse, Sass Dani vezetésével - írja bevezetőjében a Kreatív magazin. A magazin szerkesztője Arany Gábor operatív vezetővel beszélgetett arról, hogy mi a gond ma az influencer marketinggel, és miért hisz az ügynökség mégis abban, hogy ezt jó irányba lehet terelni.

Az influencerek.hu piacralépése a véleményvezérekre építő kampányok újragondolásából született. Működésével és mentorprogramjával szemléletváltásra sarkallja az ügyfeleit, versenytárait (az ügynökségeket) és az influencereket is. 

megosztom