mesélünk
Arany Gábor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing. Arany Gábor újságíróként kezdte kommunikációs pályafutását, dolgozott események sajtófelelőseként, majd az ügynökség munkatársaként számtalan márka kampányát tervezte és gondozta - a „Ne sárgulj be” Hepatitis kampánnyal pedig a Betegedukációs Projektek versenyében második helyezést szereztek. Szívügye a fiatalok felkarolása, menedzselése, mentorálasa.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

Kis közösségünkben mindenki imádta. Kedvelték, mert kedves volt, szerették, mert óriási szíve volt. És ami talán a legfontosabb: úgy fonta a szavakat, mint Kodály Zoltán a hangjegyeket.

Hiteles volt és jóságos. Mindenkihez volt egy kedves szava. Azokhoz is, akik önszántukból nem kommunikáltak, akik zárkózottabbak voltak. De ők is szívesen hallgatták a nagyit, sőt, egy-egy beszélgetés végére megnyíltak és - magukhoz képest – kommunikatívvá váltak.

Nagyi mondta is mindig: fiam, fontos a kommunikáció. És, ha már beszélsz, figyeld azt is, aki veled szemben áll.

A nagyit úgy jellemezték, hogy a település szócsöve – a jó értelemben. Tudták, hogy ha valaminek a jó hírét szeretnék kelteni, akkor a nagyinak kell szólni, ő majd viszi a hírt – szájhagyomány útján.

Influencer az 1970-es években

A nagyi hiteles volt, csak olyan hírt osztott meg, ami nem háztáji volt. A kacsát sosem szerette. Főleg nem a tollait tépkedni.

A nagyira lehetett számítani, és számítottak is rá. Olyan volt, mint egy napilap, amely nap mint nap vitte a hírt, az érdekességet. A célcsoportja, a körülötte lakók, az ismerősök és kevésbé ismert szomszédok meg itták minden szavát. Úgy fogyasztották a „kommunikációs tartalmát”, mint az „Itt jobb, mint otthon” nevezetű kocsmában a férfiak a felest.

Nagyi volt a ’70-es ’80-as évek influencere – csak akkor ezt még senki nem tudta, és nem így hívták. És a platform is más volt.

Nem volt könnyű dolga, sokat kellett gyalogolni, kerékpározni, hogy egy-egy „posztja” eljusson a „rajongói bázis” 3%-hoz. De mivel ezek organikus elérések voltak, tovább növelték a tartalom hitelességét, melyeket szájhagyomány útján néhányan tovább osztottak.

Lájkok helyett mosolyt, olykor vállveregetést, nagy néha fél disznót kapott.

Egy hiteles véleményvezér volt, aki már soha nem tudhatja meg, hogy mi lett volna belőle, ha digitális platformot is kap a tudása és kitartása mellé.

megosztom