mi

Influencer ügynökség

Mi történik akkor, ha egy 20 éve sikeresen működő reklámügynökség felismeri a piaci lehetőségeket és kellően bátor? Létrehoz egy új divíziót és mindent megtesz annak sikeréért. Az Armadillo Kreatív Ügynökség egy sales szemléletű, digitális fókuszú budapesti reklámügynökség most belevág egy igen izgalmas projektbe. Ez az influencerek.hu.

Örülünk, hogy itt vagy!

Az influencer üzletággal (influencer ügynökségként) új szemléletű influencer mentorprogramot indítottunk, melynek alapja a hitelesség – a márka felé éppúgy, mint az influencerek követői, rajongói irányában. Menedzsmentünk csak olyan kapcsolatokat ajánl, hoz létre márka és influencer között, mely mindkét fél számára hiteles, előremutató és kedvező. Egy olyan médiapiacban hiszünk, ahol nem a fogyasztók megtévesztése, hanem az ajánlás, a márkák izgalmas környezetben történő bemutatása zajlik. Véleményt formálhatunk, de nem dönthetünk. Ne zabálj, csak kóstolj és dönts te! Csapatunkat olyan, számunkra kedves influencerek alkotják, akik a saját közegükben népszerűek, elismertek és nem futószalagon gyártják a tartalmakat. Hiszünk abban, hogy a mennyiség soha nem lehet méltó ellenfele a minőségnek.

Sass Dani

influencerek.hu üzletágvezető, mentor

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták. A Coke Ugró1etem ötlete – mely a testmozgás fontosságát hangsúlyozza - 2014-ben Social Media Best Practice elismerésben részesült. A szintén mozgásra buzdító Pulse kezdeményezést pedig bronz pengével jutalmazták a speciális BTL megoldások kategóriájában. Sass Dani mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. A Konyhafőnök döntős helyezését követően tervszerűen építette közösségi platformjait és mindvégig meghatározó képviselője maradt a gasztronómiai életnek. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére, melyben Hajós Andrással közösen a sütemények birodalmába kalauzolják a nézőket. Sass Dani december óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Kapcsolat

Arany Gábor

operatív igazgató, mentor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing. Arany Gábor újságíróként kezdte kommunikációs pályafutását, dolgozott események sajtófelelőseként, majd az ügynökség munkatársaként számtalan márka kampányát tervezte és gondozta - a „Ne sárgulj be” Hepatitis kampánnyal pedig a Betegedukációs Projektek versenyében második helyezést szereztek. Szívügye a fiatalok felkarolása, menedzselése, mentorálasa. Keressétek Gábort, ha stratégiai vagy médiatartalmi együttműködésben gondolkodtok. Vagy, ha a mentorprogramról beszélgetnétek egy jó kávé mellett.

Kapcsolat

Az influencer marketing viszonylag új fogalom a köztudatban, azonban mára megkerülhetetlenné vált, ha kampányt tervez egy márka. Egyedi hangon szólít meg, szűkebb célcsoportra céloz, s mindezt költséghatékonyan.

Pontos célzás, nagy elérés a véleményvezérek erejével.

Influencer marketing

Az influencer marketing közvetlen kapocs a fogyasztók és brand-ek között. Az influencerek véleményvezérek, akik a brand tartalmakat a sajátmédián vagy közösségi médián keresztül kommunikálják követőinek.

A youtubereket az évtized nagy lehetőségeként tartják számon, általuk szólítható meg a legeredményesebben Z generáció, aki új média fogyasztási szokásai miatt ma nehezen elérhető. Fontos, hogy az influencer marketinget, az influencereket megismerjük, hogy tudjuk milyen terméket, iparágat tudnak hitelesen kommunikálni. Az Armadillo ebben nyújt professzionális segítséget. Felkutatjuk, támogatjuk, gondozzuk, tanítjuk a fiatal tehetségeket, akik már nagy követőbázissal rendelkeznek.

Hiszünk benne, hogy:

  • Hitelesek a közönségük szemében
  • Aktív rajongókkal rendelkeznek
  • Leghatékonyabbak a fiatalok bevonásában és mozgósításában
  • Youtube=TV, bármikor bármit meg lehet nézni, és így a reklám is elfogadottabb

Amiben segítünk:

  • Influencerek közül azt ajánljuk, aki a márkához, iparághoz illeszkedik, véleményvezérként arról hitelesen tud kommunikálni.
  • Segítjük a márka és az influencer együttműködését.
  • Kidolgozzuk az együttműködés alapjait és kereteit.
  • Folyamatosan monitorozzuk az együttműködést és annak eredményét.
  • Nem csak influencert ajánlunk, full service ügynökségként kreatív kampányt is tervezünk, teljeskörű megoldást kínálva.

Influencer marketing, a kommunikáció új iránya

Influencer programunkban jelenleg az alábbi potencionális eléréseket tudjuk nyújtani: