mesélünk
Arany Gábor

Az influencerek üzletág ötletgazdája, mentor. A reklámügynökség operatív igazgatójaként a new business-ért és az integrált kampányokért felel – amelyeknek megkerülhetetlen része az influencer marketing. Arany Gábor újságíróként kezdte kommunikációs pályafutását, dolgozott események sajtófelelőseként, majd az ügynökség munkatársaként számtalan márka kampányát tervezte és gondozta - a „Ne sárgulj be” Hepatitis kampánnyal pedig a Betegedukációs Projektek versenyében második helyezést szereztek. Szívügye a fiatalok felkarolása, menedzselése, mentorálasa.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

Két legyet egy csapásra: ha magad is influencer vagy, de nem éred be ennyivel, mert érdekel a reklám, a kommunikáció és a marketing is, akkor ez most a te contented. Te pedig a mi emberünk vagy.

Ilyen egyszerű, nincs is ezen mit rágódni. Ha összeállt a képlet, kattints ide, az álláshirdetés (influencer projektmenedzser) pontos leírására, és ha tényleg minden egyezik, akkor add be jelentkezésed.

megosztom