mesélünk
Sass Dániel

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Több kampányát értékelt a reklámszakma különböző díjakkal. Mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére Hajós Andrással. December óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

Fekete szerda. Ma reggel arra ébredhettek a közösségi média szerelmesei, hogy az Instagramon szemmel láthatóan megcsappant a követők száma. Ugyan hivatalos állásfoglalás még nem érkezett (cikkünket folyamatosan frissítjük) de vélhetően most következett be a novemberben beígért tisztogatás, ahol az inaktív usereket, botokat törölte a rendszer. Nem új dolog ez, hiszen már januárban láthattunk példát erre, viszont ilyen mértékben még nem volt tapasztalható.

Minden bizonnyal ez az éjszaka vonul be fekete éjszakaként az influencerek naptárába. Az Instagram saját accountja is 3.000.000 követőt veszített, azonban a dühös kommentelők száma szépen gyarapszik a felületen. Szinte nincs olyan felhasználó, aki ne panaszkodna visszaesésre. 

A legnagyobb vesztesek persze a komolyabb bázissal rendelkező felhasználók voltak. Ariana Grande több mint 3.000.000, Selena Gomez 2.000.000 követővel lett szegényebb ma reggelre

 

 

A magyar piacon is látható egy minimális mocorgás. 5-6.000 követőket simán  elveszítettek a százezres influencerek.

Ha megérkezik a bejelentés, frissítjük cikkünket.

megosztom