mesélünk
Sass Dániel

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Több kampányát értékelt a reklámszakma különböző díjakkal. Mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére Hajós Andrással. December óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

A szójátékkal fűszerezett – Compassador - ambassador kampányt tervezett az Armadillo Kreatív Ügynökség influencer üzletága. Az autós-influenceres kampányt a minőségi tartalomra építette az ügynökség. Olyan magyar sikertörténeteket kerestek, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Példakép lehet fotós, színész, szakács, humorista, sportoló, vagy akár zenész. A tehetség ugyanis olyan adottság, amely kizárólag rengeteg szorgalom, és akarat árán teljesedhet ki igazán.

„Még februárban keresett minket meg az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe), hogy találjunk ki egy kampányt, melynek célja a Compass népszerűsítése, a Jeep márkaismertség növelése és a magas elérés. Egy olyan irányt álmodtunk meg, amihez hatalmas bátorság kellett, mert kevesen merik megkockáztatni azt, hogy a mennyiség helyett a minőségre helyezzék a hangsúlyt. Szerencsére sikerült meggyőznünk ügyfelünket, hogy ez lehet a siker kulcsa. Nagyon nehéz 2,5 hónap után, több mint 40 újságíró előtt elindítottuk az Armadillo által életre hívott COMPASSADOR kampányt, ahol kilenc rendkívüli ember életét ismertetjük meg az emberekkel, szem előtt tartva a márka üzeneteit” – mondta az Armadillo influencer üzletágvezetője (influencerek.hu), Sass Dániel.

Az ügynökség régi motoros az autóiparban, saját autós tartalomgyártó csapattal dolgoznak. Mint azt Arany Gábor, a Compassador kampányt készítő reklámügynökség operatív igazgatója mondja, „nem csak szeretjük, értjük is az autóipart. Közel tíz éve komplett autós content menedzsment csapat dolgozik autós márkákon az Armadillónál. A gépjárműipari csapatban a grafikustól kezdve a szövegírón és az influencer üzletágvezetőn át még a fejlesztők is benzingőzzel fertőzöttek”.

A Római-parton lévő ügynökség mellett szólt, hogy az autóipari ismeret mellett saját influencer divízióval is rendelkeznek, így egy kézből mindent megoldottak, amely a szoros határidő miatt fontos tényező volt.

A kilenc kalandor három hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep® Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon.

Jeep Compassador jelöltek:

Laposa Zsófi, borász: „Hatalmas szabadságot ad nekem a természetközeli élet, ugyanakkor a legnagyobb kihívást a természet folytonos váltakozása jelenti.”

Lubics Szilvi, ultrafutó: „Amikor a rendelőben vagyok, imádok fogorvos lenni, amikor otthon vagyok, imádok anya lenni, amikor pedig futok, imádom csinálni.”

Máté Bence, természetfotós: „A természetben nincsenek hétköznapok és hétvégék, nekem a legnagyobb szabadság, hogy nincs naptáram.”

Veiszer Alinda, műsorvezető: „A legnagyobb drámám az életben, hogy miért nem gondolja mindenki azt, hogy én vagyok a legjobb.”

Krausz Gábor, chef: „A főzés nekem maga a szabadság, olyan mintha színpadon lennék. A legnagyobb kihívás benne, hogy megfeleljek magamnak.”

Kovács Patrícia, színész: „Nekem a legnagyobb kaland az életemben, hogy egyszerre vagyok egy négyéves gyerek anyukája, miközben színészként is helyt kell állnom.”

Kiss Ádám, humorista: „Ha rossz napom van, az az én dolgom, mert amíg színpadon vagyok, addig tökéletesen kell teljesítenem. Ez nekem a kihívás.”

Marsalkó Dávid, zenész: „Az életben talán a legnagyobb kérdés az az, hogy megtalálod-e azt a dolgot, amiben nagyon tehetséges vagy.”

Holdampf Linda, stylist: „A legnagyobb kihívás, hogy nekem mindig

Compassador kampány - alkotók listája:

Ügyfél: Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe (FCA)
Marketing igazgató: Krupp Tünde
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzserek: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika tervezés, weblayout: Restyánszky Attila
Grafikus gyakornok: Berecz Bettina
Microsite fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció:
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés
megosztom